Šátek Norway

27.09.2020

Venku se začíná ochlazovat a tak je třeba připravit se na zimu :) Pro teplý šátek jsem zvolila přízi Norway od YarnArt (105 m/100 g) - 4 klubíčka. Jedná se o 100% akryl s protižmolkovou úpravou. Musím říct, že při háčkování mě šátek pěkně hřál na klíně, už se těším, až se do něj v zimě zachumlám. Na šátek jsem vzala háček č. 8. Rozměry - nejdelší strana 180 cm, kolmo k cípu 75 cm.

Šátek je háčkovaný od cípu - tj. z jedné strany na druhou. Vzor je velmi jednoduchý - skládá se ze 2 částí. První část je tvořena pouze polodlouhými sloupky. Druhá část je takový pruh ohraničený reliéfními sloupky. Tyto části se neustále opakují a střídají dle libosti a návinu klubka. 

Návod

1. část

Pouze polodlouhé sloupky viz. níže. Opakujeme stále dokola 7. a 8. řadu. V první části jsem dělala 22 řad. V dalších opakováních vždy 10 řad. 

2. část

Tuto část jsem vkládala vždy jednou bez opakování. Zároveň jsem ji nechala i na zakončení, kam byla ještě přidána řada mírné vlnky viz. schema níže.

Doufám, že se šátek bude líbit, pokud se do něj pustíte :) 


Prosím o respektování autorských práv! Tento návod je určen pouze pro vlastní potřebu.

Nekopírujte, ani jinak nešiřte celý nebo části návodu. Nevytvářet schéma, překlady ani videa. Při zveřejňování výrobku nebo sdílení návodu uvádějte vždy tento odkaz https://madebymartule.webnode.cz/l/satek-norway/.

Máte zájem o jakýkoliv výrobek?

Napište mi zprávu a já se vám ozvu co nejdříve zpět.

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky