Waw Precious sweater

01.08.2020

Můj první svetřík s výstřihem do V háčkovaný shora. Návod najdete ZDE, ale pozor!!! autorka tam má spoustu úžasných návodů :) 

Přiznám se, že jsem vůbec nedokázala odhadnout, jak bude svetřík veliký/široký - tím, že se postupně dodělával výstřih. Také jsem neměla představu o spotřebě příze - přízi vždy volím podle sebe a ne podle doporučení autorů, takže je většinou úplně odlišné šíře, to znamená i jinou velikost háčku. Bála jsem se tedy, aby nevyšel moc krátký, proto jsem háčkovala spíše na tělo - nakonec je svetřík dlouhý až až, mohla jsem tedy udělat širší. Autorka má návod na stejný svetřík ještě s kulatým výstřihem, určitě také vyzkouším - návod ZDE

V tomto případě jsem vybrala Kokonek (1000 m) a háček č. 3,5. Začala jsem na 87 oček a dál pokračovala už podle úžasného schematu, které autorka ke svetříku vypracovala. Konečné rozměry svetříku mi vyšly: šířka 44 cm (přes prsa), délka 70 cm. 

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky