Vesta Senfoni

30.07.2020

Tentokrát jsem výjimečně zvolila přízi podle návodu. Jedná se o přízi Himalaya Senfoni, už jsem z ní dělala svetřík pro syna tady. A byla jsem moc spokojená. Návod na vestičku je od Krampolinky a k zobrazení ZDE.

Trochu jsem se bála experimentovat s přepočtem oček, proto jsem jednoduše zvolila oproti původnímu návodu o číslo menší háčky - tedy 4 a 5. Neměla jsem strach, že by byla vestička tuhá - stejné velikosti jsem použila na již zmíněný svetřík. Počty oček a řady jsem dodržela až na olem vesty - tam mám 3 řady (v návodu 2). Výsledné rozměry šířka 34 cm a délka 40 cm (bez kapuce). 

Určitě to nebyla poslední práce s touto přízí ani návodem!

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky