Tree of Life Mandala

05.08.2020

Moc jsem si přála zkusit udělat mandalu. Při hledání nějakého pěkného vzoru jsem náhodou narazila na tenhle strom života (Návod ZDE), úplně mě uchvátil a volba byla jasná. 

Strom je poměrně jednoduchý, je tvořen pouze z 5 řad. Pokud by se někdo neorientoval v návodu, každý krok je přehledně nafocený a myslím, že není možné, aby se dílo nepodařilo :)

Na svoji mandalu jsem pořídila kruh o průměru 60 cm a přízi Butterfly mini. Aby byl strom trošku větší zvolila jsem háček č. 5 (v kombinaci se slabou třínitkou jsem měla trošku strach, ale nakonec se mi pracovalo dobře - obvykle na tuto přízi používám háček č. 3). Předem jsem nedovedla odhadnout spotřebu, a tak mi z 90 g klubíčka cca 55 g zbylo. Jsem ráda, že se stihla změnit alespoň jedna barva, i když původně jsem plánovala končit tmavě zelenou jako je strom uprostřed. Chtěla jsem tedy tou tmavou alespoň (podle autorky) celý kruh obháčkovat obloučky, ale v této velikosti se mi to moc nelíbilo - jsem spíše na jednodušší věci a takto to na mě bylo už moc nazdobené. Navíc se okraj díky tloušce a velikosti kruhu neháčkoval moc dobře. Kdo má rád - může obháčkovat. Myslím, že na menších mandalách (třeba 30 cm) to může vypadat krásně.

Jedna barevná mandala z příze Camilla, průměr kruhu 35 cm, háček č. 4. Kruh byl tak tak, v kombinace tato příze a háček by to chtělo raději průměr 40 cm a nebo vzít háček č. 3,5. 

Tato mandala byla věnována k dražbě do FB skupiny Bazárek - šance onkoláčkům

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky