Taštičky na nadílku

19.07.2020

Každý rok dělám dětem odventní kalendář - poslední Vánoce jsem moc nestíhala připravit všech 24 překvapení, a tak byl potřeba čas na vymýšlení, popř. tvorbu "dárečků". Uháčkovala jsem dvě taštičky, které si děti pověsily na okno a vždy ráno je tam čekalo nějaké překvapení.

Inspirovala jsem se obrázkem z Pinterstu a FB, návod jsem neměla. 

Pro tvorbu tašek jsem vybrala přízi Alize Bella. 

ŘO - řetízkové oko

DS - dlouhý sloupek
PDS - polodlouhý sloupek
MK - magický kroužek
V - 2 DS do 1 DS

Taška - začala jsem obdélník na 50 ŘO a uháčkovala 80 řad DS (20 řad barevně, 20 řad bíle, 2 řady černě a 18 řad opět barevně). Poté jsem obdélník přeložila a po stranách sešila - vznikne kapsa. Shora jsem cca 6 řad přeložila a našila velké knoflíky. 

Ucha jsem začala cca na 100 ŘO, uháčkovala 4 řady DS a našila zevnitř tašky.

Oči sněhuláka 

  1. 6PDS do MK - (6PDS)
  2. 2PDS do každého PDS - (12 PDS)

Nos

  1. 3 ŘO, do 1. ŘO 2DS, 2 ŘO a otočit - (2 DS)
  2. V, DS, 2 ŘO a otočit - (3 DS)
  3. V, 2DS, 2 ŘO a otočit (4 DS)
  4. DS, V, 2DS, 2 ŘO a otočit (5 DS)
  5. DS, V, 3DS, 2 ŘO a otočit (6 DS)
  6. 2DS, V, 3DS, 2 ŘO a otočit (7 DS)
  7. 2DS, V, 4DS, 2 ŘO a otočit (8 DS)
  8. 3DS, V, 4DS, 2 ŘO a otočit (9 DS)
  9. 4DS, V, 4DS (10DS)

5x uhlík na pusu

  1. 6PDS do MK

Vše rozmístíme a přišijeme. 

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky