Taštička na rameno s jedním uchem

20.07.2020

Tohle byla trošku improvizace - představa byla úplně jiná, ale omylem jsem objednala pouze 1 ucho místo 2 :) Chtěla jsem doobjednat, ale ucha už byla vyprodaná a nesehnala jsem stejné. 

Taška je vytvořena z Macrame cake od ReTwisst, háček č. 4 (aby se tak nevytahovala).

Začala jsem na 43 ŘO a obháčkovala z obou stran KS (do krajových ŘO vždy 3 KS). 

Dále 43 řad KS (vždy KS do KS). V poslední řadě jsem uprostřed tašky udělala očko z 20 ŘO (na knoflík o průměru 6 cm). Po dokončení řady otočit 

  • PO, 30 KS, otočit 
  • PO, 27 KS, otočit 
  • PO, 24 KS, otočit
  • PO, 21 KS, otočit
  • PO, 18 KS, otočit
  • PO, 15 KS, otočit
  • PO, 12 KS, otočit
  • PO, 9 KS, otočit
  • PO, 6 KS, otočit
  • 4 KS, kterými připevníme ucho kabelky. Stejně pokračujeme i na druhé straně. 



© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky