Svetřík Floxy

04.08.2020

Další návod od Krampolinky - ZDE. Mám moc ráda její návody, vše je přehledně popsané a v případě, že přece jen něčemu nerozumíte, dá se využít videí. Já oceňuji hlavně grafické zobrazení vzorku, je to daleko jednodušší, nemusí se číst text a nebo "ztrácet" čas u videa (teda aspoň za mě :o)

Tento svetřík mě moc zaujal pro jeho jednoduchost, a protože se mi doma válela tato duhová Flowers, neodolala jsem a musela vyzkoušet.

Svetřík je tvořen z obdélníku, strany se pak spojí a vznikne prostor pro ruce. Obdélník roste do výšky i šířky dle utahování - tady jsem zjistila, že i když mám podobnou přízi a stejnou velikost háčku jako autorka, nemusí vyjít podobný rozměr, dokonce ani poměr stran. Obdélník jsem tedy uháčkovala o celý vzorek větší a při olemu rukávů jsem měla otvor pro ruce dost velký, proto jsem v 1. řadě lemu sháčkovala vždy 2 sloupky do jednoho. Na olem výstřihu kardiganu jsem dělala vrchní polovinu postupně háčkem č. 3, 3,5 a 4 a na spodní polovinu jsem zvolila háčky o půl čísla větší - tedy 3,5, 4 a 4,5 - lépe mi pak dole sedl a míň se kroutil. Tím, že jsem zvětšovala základní obdélník, na olem rukávů mi vyšlo 7 řad a olem výstřihu 12 řad - je to tedy o 2 řady méně než má autorka, ale myslím, že výsledku to vůbec nevadí.

Svetřík se příjemně nosí - hned jsem využila (i když zatím jen s dětmi na hřiště). 

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky