Letní šatičky pro malé slečny

03.08.2020

U těchto šatiček jsem se nechala inspirovat návodem od Bandorky - ZDE

Použila jsem klubíčko Butterfly mini (třínitka, 500 m). Počet oček jsem dodržela dle návodu, jen jsem vzala menší háček (č. 3), aby šatičky vyšly na mnou požadovanou velikost (92). Protože jsem měla klubíčko s menším návinem, vynechala jsem pás se srdíčky a háčkovala pouze základní vzor zakončený obloučky. Ze zbytečku příze jsem potom uháčkovala malé srdíčko ze 2 řad, které jsem na šaty přišila. Rozměry šatiček jsou - šířka přes hrudník 25 cm a délka 40 cm. 

Srdíčko

MK - magický kroužek
ŘO - řetízkové oko
KS - krátký sloupek
PDS - polodlouhý sloupek
DS - dlouhý sloupek
DDS - dvakrát nahozený dlouhý sloupek
PO - pevné oko

  1. 11 DC do MK
  2. 3 ŘO a 3xDDS do stejného oka, do 2. oka 3xDDS, do 3. oka DS, PDS, do 4. a 5. oka KS, do 6. oka KS, DS, KS, do 7. a 8. oka KS, do 9. oka PDS, DS, do 10. oka 3xDDS, DS, do 11. oka 3 DDS a PO 1. oka 

Snad je to trochu srozumitelné :)

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky