Králíček Bing

29.09.2020

A jaká je oblíbená postavička vašich dětí? U nás obě dětí prošly obdobím králíčka Binga :-) Tentokrát jsem se nechala unést, a tak tu s námi bydlí nový mazlíček.

 K výrobě použita příze jeans a háček č. 3. Hotový králíček měří 31 cm a udělal velikou radost. Nechala jsem se inspirovat návodem ZDE, ale tentokrát jsem si několik částí upravila po svém (zdálo se mi, že fotka v návodu úplně neodpovídá popisu pod ní). 

Možná časem pořídíme ještě Flopa, který je součástí stejného návodu.

Máte zájem o jakýkoliv výrobek?

Napište mi zprávu a já se vám ozvu co nejdříve zpět.

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky