Kabelka s pouzdrem na telefon

28.07.2020

Tato kabelka je zhotovena z příze Macrame cotton. Poprvé jsem použila komponenty na výrobu - dno a ucha z eko kůže. 

Dno tašky jsem nejprve obháčkovala krátkými sloupky - použila jsem menší háček - do každé dírky 2 KS. V další řadě jsem vzala již větší háček (č. 5) a háčkovala KS dokola (pouze v každém rohu/obloučku jsem přidala 2x KS, tedy o 8 KS v 1. řadě navíc). Poté jsou háčkovány pouze KS až nahoru. Vzor je vytvořen při přechodu barev - vždy jsem jela KS, KS o řadu níže, KS, KS o dvě řady níže, KS, KS o řadu níže, KS, KS o dvě řady níže, ... až do konce řady. Celkem je taška tvořena ze 70 řad a ucha byla přiháčkována ve 4. řady od vrchu. 

Pouzdro bylo začato na 25 ŘO, KS z obou stran, potom 1 řada KS za zadní nitku a dále KS až nahoru - 13 řad. 

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky