Halloweenský svícen

12.10.2020

Pokud někdo nemá s dětmi nebo kvůli práci příliš času na tvorbu výzdoby, dnes jsem vytvořila jednu velmi snadnou a rychlou. Potřebujete pouze větší/menší sklenici - moje má průměr cca 15 cm. Z příze jeans (zbyla od Králíčka Binga) jsem uháčkovala velmi jednoduchou pavučinu, kterou jsem pak kouskem příze přivázala na sklenici (nejdřív jsem zkoušela obháčkovat i okolo, ale takhle mi přijde, že to lépe dotváří dojem pavučiny). Na pavučinu jsem posadila jednoduchého pavoučka (také příze jeans), dovnitř svíčku a halloweenský svícen/výzdoba je hotová :) 

Návod

Pavučina
Viz. schéma. Pavučinu uděláme velkou dle potřeby - dlouhé sloupky zůstávají na místech, jen v každé řadě přidáváme vždy 2 ŘO mezi DS.

Pavouček

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky