Deka do kočárku - tkaný vzor

28.07.2020

Mám moc ráda tkaný vzor a chtěla jsem ho využít i na deku do kočárku. Protože jsem pořídila 2 klubíčka Cicibebe Blanket (150 m/150 g), přišlo mi líto dělat klasický čtverec nebo obdélník  (vznikly by pruhy) a zkusila jsem čtverec ze středu, abych zachovala duhovost klubíček.

Nejprve jsem se snažila každou řadu ukončit, ale zdálo se mi, že šev je moc výrazný. Nakonec jsem se rozhodla háčkovat do spirály. Docela mi trvalo, než jsem zjistila, jak na to. Přitom je to tak jednoduchý vzor - krátký sloupek, řetízkové oko, krátký sloupek, řetízkové oko, ... - ale byla to fuška (teda aspoň pro mě :) Níže je foto mého schéma,  podle kterého jsem nakonec postupovala. Rohy se malinko stáčí, ale to je tím, že je háčkováno jedním směrem a práce nebyla otáčena. Přijde mi to zajímavé, tak jsem ponechala :) Zvolila jsem háček č. 8.  

© 2020 made-by-martule. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky